تاریخ ارسال : ۹۳/۱۱/۰۸



من به روان‌درمانگر مراجعه می‌کنم.

#مبرم
#mobram

10917085_760097620743343_5354039016880208408_n

“کمپین مبرم” (من به رواندرمانگر مراجعه می کنم) توسط چند تن از روانشناسان به وجود آمده است، با این هدف که درباره فواید خدمات روانشناسی (مراجعه به رواندرمانگر، روانپزشک، و…) آگاهی رسانی کند و مردم را تشویق نماید تا در جلسات روانشناسی شرکت کنند.

همان طور که می دانیم، بسیاری از مردم مراجعه به روانشناس را قبیح و بد می دانند. بسیاری هم که به روان درمانگر مراجعه می کنند درباره آن با کسی صحبت نمی کنند، مبادا دیگران او را «دیوانه» بدانند یا به او انگ «بیمار روانی» بزنند. یکی از مهمترین اهداف کمپین «مبرم» آن است که این قبح و انگ زنی را کم کند، از این طریق که مراجعان به روانشناس و روانپزشک را تشویق کند تا درباره تجربه خود با دیگران صحبت کنند.

اگر سابقه مراجعه به رواندرمانگر، مشاور، روانپزشک و … را دارید می توانید با ما در پیش بردن کمپین «مبرم» سهیم شوید. برای این کار، از خودتان عکسی بگیرید که شما را در حالی نشان می دهد که این نوشته را در دست دارید: «من به روانشناس مراجعه می کنم». سپس عکس را به ایمیل ما بفرستید تا در شبکه های مجازی منتشر شود.

جملات پیشنهادی ما برای عکس های این ها هستند:

من به روانشناس /مشاور/روانکاو/روان تحلیل گر/ مددکار/ روانپزشک/ روان درمانگر/خانواده درمانگر/ زوج درمانگر مراجعه می کنم / می کردم.
من در جلسات گروه درمانی شرکت می کنم/می کردم.
من تحلیل می گیرم/ می گرفتم.

اگر مایل بودید می توانید در یک خط به طور خلاصه در مورد مراجعه، علت و طول مدت مراجعه و نتیجه آن توضیح بدهید. گرچه این کار ضروری نیست اما اثربخشی کارتان را بیشتر خواهد کرد. جمله شما می تواند به این صورت باشد:

« من ….ماه/سال است که به روانشناس /مشاور/روانکاو/روان تحلیل گر/ مددکار/ روانپزشک/ روان درمانگر / زوج درمانگر/ خانواده درمانگر مراجعه می کنم . دلیل مراجعه من …..بود و نتیجه مراجعه من این شد که………»

تصاویر و متن اختیاری آن را به ایمیل mobram.ir@gmail.com بفرستید.

اهداف کمپین به شرح زیر است:
۱ – افزایش آگاهی عمومی پیرامون روان درمانی
۲- انگ زدایی از مراجعین به جلسات روان درمانی
۳- ترویج اثرات مفید مراجعه به روان درمانگر
۴- ترویج مراجعه به جلسات روان درمانی

لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:
۱- از آنجایی که اهداف کمپین مبرم بالا بردن آگاهی های عمومی است، تصاویر ارسالی از طرف شما در فیسبوک، اینستاگرام و سایت مربوط به کمپین برای عموم منتشر خواهد شد و برای کلیه افراد متن و عکس شما قابل مشاهده است. لذا در صورتی که تمایل به نشر عکس و متن خود ندارید از ارسال عکس خودداری نمایید.
۲- فقط عکسهایی در کمپین پذیرفته می شود که عکس فرد متقاضی با تابلو یا تصویری از متن های پیشنهاد شده در بالا همرا شده باشد.
۳- عکس افراد زیر ۱۸ سال در صورت رضایت کتبی والدین یا سرپرست قانونی در کمپین پذیرفته می شود.
۴- عکس های گروهی پذیرش نخواهند شد.
۵- رعایت قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران در تصاویر، عکس و متن ارسالی الزامی است.
۶- کمپین تا زمان دریافت ۵۰۰ عکس ارسالی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. با این وجود موسسین کمپین می توانند فعالیت کمپین را با توجه با اهداف آن ادامه دهند یا به صلاحدید متوقف سازند.
۷٫ هرگونه نقل قول یا کپی برداری از تصاویر یا متن کمپین با نقل نام “کمپین مبرم” و ذکر هشتگ ‫#‏مبرم‬ بلامانع است.
۸- اهداف این کمپین در راستای ارتقا سلامت روان جامعه است و هرگونه بهره برداری اعم از سیاسی و.. اکیدا ممنوع است.
۹-تصاویر منتشر شده تحت هیچ شرایطی پس از ارسال در صفحات فیسبوک، اینستاگرام و سایت کمپین حذف نخواهد شد پس لازم است که قبل از ارسال عکس و متن خود دقت فرمایید.
۱۰- کلیه تصاویر و متن همراه آن را به ایمیل mobram.ir@gmail.com ارسال کنید.
۱۱- کمپین مبرم توسط مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی طرحی نو حمایت و مدیریت می شود جهت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره طرحی نو به سایت مرکز به نشانی tarhinow.ir مراجعه کنید.


ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.